Oletteko koskaan nähneet steppaavia neniä? Minä ainakaan en ole sellaisia luonnossa nähnyt. Kunpa voisin vielä joskus rehellisesti sanoa "katso, tuolla on steppaava nenä!" Sanoisin sen mielelläni, vaikka ne sanat jäisivät viimeisikseni.
Katsokaa, tuolla on steppaavia neniä! https://youtu.be/YotMwwixPsw
No comments:
Post a Comment